برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در ۷۰ مسجد استان یزد

حجت الاسلام نجیمی از برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در ۷۰ مسجد سطح استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت اعیاد نیمه شعبان گفت: همزمان با این ایام برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود که به میزبانی مساجد این برنامه ها با حضور و مشارکت مردمی برگزار می شود.

 

وی افزود: هدف ما حضور و مشارکت مردمی بوده است که سعی کرده ایم مردم را به صورت مستقیم مشارکت دهیم و توسط انها برگزار شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: برگزاری جشن های نیمه شعبان در مساجد سطح شهر یزد برنامه ریزی شده که برگزاری مسابقات فرهنگی، جشن های مردمی، سخنرانی های مهدویت، نمایش های مهدوی از جمله این برنامه ها است.

 

حجت الاسلام نجیمی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های این ایام برگزاری احیای نیمه شعبان است که برای مراسم احیا نیمه شعبان با مساجد مختلف هماهنگی‌های لازم را انجام داده و بیش از ۷۰ مسجد در سطح استان برنامه احیا نیمه شعبان را انجام خواهند داد.

 

نجیمی ادامه داد: از دیگر برنامه های مقرر شده در هفته مهدویت، برپایی نمایشگاه مناسب با این ایام، برگزاری مسابقات مهدوی، تهیه بسته معیشتی برای محله‌ها و.... است که امید است در هفته مهدویت لحظات شادی را برای مردم استان یزد رقم زنیم.

 

کد خبر 1256140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha