ارائه خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان جهرم به ۱۱۹ زوج جوان

شعبان پور گفت: کمیته امداد شهرستان جهرم در سال جاری به منظور کمک به امر ازدواج جوانان به ۱۱۹ خانوار خدمات حمایتی ارائه کرده است.

محمدجواد شعبان پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: حمایت از اقشار کم بضاعت جامعه در زمینه های مختلف از جمله وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) است که از بدو تاسیس تا کنون این مهم در سطح کشور و در راستای توانمندسازی خانواده های تحت پوشش در حال انجام است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم افزود: از جمله رویکردهای این نهاد، کمک به توانمندسازی خانواده های کم بضاعت تحت پوشش است که در شهرستان جهرم از ابتدای سال تا کنون برای 612 نفر ایجاد اشتغال شده است.

 

وی با اشاره به ایجاد سرپناه برای خانواده های کم بضاعت زیر پوشش کمیته امداد، عنوان کرد: کمک به ساخت و همچنین تعمیر مسکن خانواده های کم بضاعت نیز بخش دیگری از وظایف این نهاد است که شهرستان جهرم در سال جاری موفق شده این فرصت را برای 110 خانواده زیر پوشش مهیا کند.

 

شعبان پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حمایت از زوج های جوان همواره مورد تاکید کمیته امداد بوده است شهرستان جهرم نیز در این زمینه پیشتاز بوده و در سال جاری به منظور کمک به امر ازدواج جوانان به 119 خانوار خدمات حمایتی ارائه کرده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم اظهار کرد: همچنین تهیه لوازم زندگی برای ۱۲۷ خانوار تحت پوشش کمیته امداد نیز دیگر رویکرد این نهاد در سال جاری بوده است.

کد خبر 1256144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha