اعلام آمادگی رئوسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان های زنجان در اجرای برنامه های ۱۸ اسفند

درجلسه هماهنگی سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، رئوسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان زنجان آمادگی خود را مبنی بر برگزاری برنامه های ۱۸ اسفند اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جهانشاه لو، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه 90 باب کانون فرهنگی و هنری با 3120 نفر در این شهرستان فعالیت می کند، گفت: در روزهای اخیر دو محفل انس با قرآن کریم با حضور گسترده مردم برگزار شد.

 

وی بازدید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد را قوت قلبی برای مدیران مسئول خواند و گفت: مخاطبین کانونی کودکان و نوجوانان هستند و کتاب های کتابخانه های کانون با شرایط سنی این افراد همخوانی ندارد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود نیز با بیان اینکه کانون های فعال مجری برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند، گفت: یک مخفل قرانی در روستای چاپوق به میرانی کانون اجرا کردیم.

 

احسان پیشکاری تعداد کانون های فرهنگی وهنری مساجد شهرستان ایجرود را هشت باب با 90 عضو اعلام کرد و گفت: آماده برگزاری برنامه های سالروز تاسیس کانون های مساجد در این شهرستان هستیم.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم نیز با اشاره به وجود 29 کانون فرهنگی و هنری در این شهرستان گفت: از این تعداد 28 باب کانون فعال است

 

منوچهر شعبانی با یادآوری اینکه حمایت مالی از کانون های مساجد موجب فعالیت بیشتر و مشوقی برای کانون های خواهد بود، گفت: به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد آماده همکاری هستیم.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره نیز به وجود 23 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 11 باب کانون فعال است.

 

مهدی مرادی با اشاره به اینکه دوره آموزشی زوج های جوان را درکانون های مساجد خرمدره اجرا کردیم، تصریح کرد: اعتبارات و ملزومات قانونی در راستای سرعت بخشی و پاسخگویی به مطالبات کانونی مورد تاکید است.

کد خبر 1256149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha