۱۱۴ مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی اعزام شدند

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: امسال، ۱۱۴ مبلغ دینی در ماه محرم به مساجد و هیئات سطح شهر و روستای شهرستان اعزام شدند.

حجت الاسلام کاظم حریف- مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: امسال اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در جهت وظیفه تبلیغی، با برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به برگزاری جلسات و برنامه های فراوانی اقدام داشته که این مهم در ایام ویژه تبلیغی با توان بیشتری صورت گرفت و یکی از موارد آن اعزام 114 مبلغ در ماه محرم به مساجد و هیئت شهر و روستا و ثبت 70 جلسه تلاوت قرآن در ماه رمضان بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این بین ارتباط با ادارات و تعامل سازنده موجب شد تا برنامه های مشترک فراوانی با دفتر امام جمعه، حوزه علمیه برادران و خواهران ، ادارات اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، زندان ، شهرداری و غیره برگزار شود.

 

حجت الاسلام حریف عنوان کرد: مبلغان مرزداران اندیشه های دینی و فرهنگی جامعه هستند و آنچه در کلام و قلم و هنر این سفیران سعادت موج می زند، بیدارگری نسل های امروز و فرداها است زیرا که تبلیغ، هنری است جاودانه که با تلاش پی گیر مبلغان بر تابلوی هستی به نمایش در می آید، در این میان تبلیغ دینی از اهمیت شایانی برخوردار است.

 

 

 

 

کد خبر 1256173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha