زنگ جشن نیکوکاری در مدارس خراسان جنوبی به صدا درآمد

زنگ جشن نیکوکاری در بیش از ۶۷۵ مدرسه سراسر استان خراسان جنوبی به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جشن نیکوکاری با شعار «هر روز عیدی دیگر است» امروز دوشنبه (۱۵ اسفند) در بیش از ۶۷۵ مدرسه در سراسر خراسان جنوبی و با حضور عبداللهی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش بیرجند و دانش آموزان در دبیرستان پسرانه شاهد شهید هادی هادوی بیرجند نواخته شد.

 

عبدالرحیم لطفی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه برگزاری جشن نیکوکاری در نهادینه کردن روحیه نوعدوستی بین دانش آموزان موثر است، گفت: برگزاری مراسم جشن نیکوکاری در مدارس، به تقویت فرهنگ خیر و احسان در میان نسل آینده کمک خواهد کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه فقر و محرومیت، مانع از رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان نمی شود، افزود: هرساله مراسم جشن نیکوکاری با همکاری سازمان آموزش و پرورش در همه مدارس سطح استان، برای تامین مایحتاج نیازمندان برگزار می شود.

 

لطفی با اشاره به توزیع یک هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در مدارس استان، ادامه داد: برای مشارکت دانش آموزان در امر کمک رسانی به مددجویان، پاکت‌ها ویژه جشن نیکوکاری در مدارس توزیع شده که از امروز این پاکت‌ها به عنوان هدایای دانش آموزان جمع آوری و تا قبل از پایان سال بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با اعلام آمادگی برای جمع آوری کمک های مردمی در حمایت از نیامندان، بیان کرد: هم استانی های نیکوکار برای اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مرکز نیکوکاری کمیته امداد در سطح استان و پایگاه های مستقر در سطح شهر اقدام و یا با شماره گیری کد #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* همچنین واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ به آیندگان آموزش دهند تا فرهنگ انفاق بین نسل آینده نهادینه شود.

 

 

کد خبر 1256183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha