برگزاری جشن نیکوکاری در ۳۶ آموزشگاه ابتدایی زیرکوه

دلباز گفت: جشن احسان و نیکوکاری به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) همزمان با سراسر کشور در آستانه فرارسیدن سال جدید در ۳۶ آموزشگاه ابتدایی شهرستان زیرکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم جشن نیکوکاری امروز دوشنبه (۱۵ اسفند) همزمان با سراسر کشور در دبستان دخترانه حکمت شهرستان زیرکوه با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 

رمضان دلباز-رئیس کمیته امداد زیرکوه- در این مراسم اظهار داشت: جشن نیکوکاری همه ساله به منظور تامین نیازهای مردم و دانش آموزان در پایان سال در سراسر کشور در آستانه فرارسیدن سال جدید برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: این جشن در ۳۶ آموزشگاه در مقطع ابتدایی شهرستان زیرکوه با توزیع پاکت بین دانش آموزان برگزار خواهد شد و دانش آموزان می توانند کمک های خود را برای شاد کردن دل دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد اهدا کنند.

 

رئیس کمیته امداد زیرکوه در خصوص تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد زیرکوه گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان بیش از ۲ هزار دانش آموز از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند.

 

دلباز در پایان عنوان داشت: طی سال جاری با کمک خیرین و عزیزان در حوزه مشارکت های کمیته امداد ۸۵۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان تخت پوشش توزیع شده است و امیدواریم در راستای جشن نیکوکاری شاهد کمک های بسیاری جهت شادکردن دل دانش آموزان نیازمند و آوردن لبخند بر روی لب های آنان باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1256195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha