طرح سه شنبه های تکریم تبیین کننده گفتمان مهدویت و انتظار است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین و تقویت باورهای دینی با همت و همکاری فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: طرح سه شنبه های تکریم تبیین کننده گفتمان مهدویت و انتظار است.

حجت الاسلام کاظم شکری با تبریک اعیاد شعبان و عید نیمه شعبان در خصوص روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح سه شنبه های تکریم با هدف توجه به خانواده شهداء و ایثارگران اجرا شده است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: به مناسبت نیمه شعبان طرح سه شنبه های تکریم با همت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با هدف تبیین معارف دینی و انقلابی برپا می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین گفتمان مهدویت اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از کارکردها و راهبردهای اجرایی در سطح مساجد است که برای این مهم در سطح محله ها با محوریت مساجد و مدیریت امام مسجد برنامه ریزی شده است. 

 

وی با بیان اینکه آذین بندی مساجد، برپایی مسابقه های کتابخوانی، برپایی همایش های تخصصی با همکاری بنیاد مهدویت، حضور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در آیین احیاء شب نیمه شعبان و ... از جمله دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت این عید سعید است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: کفتمان مهدویت و انتظار به عنوان یکی از مهمترین شاخص های برنامه ریزی در میان فعالان کانون های مساجد است. 

 

 

 

کد خبر 1256211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha