برنامه های جشن میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) در آستان مقدس برگزار می شود

مراسم جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) در شب و روز ولادت حضرت ولی عصر (عج) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) در شب و روز ولادت حضرت ولی عصر (عج) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار می شود.  مراسم شب ولادت با سعادت امام زمان(عج)، سه شنبه 16 اسفند ماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم هاشمیان و قرائت دعای توسل و مدیحه سرایی حاج علی مهدوی نژاد بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

 

 

ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود پورسید آقایی و قرائت دعای توسل توسط حاج مهدی قربانعلی و مدیحه سرایی و قرائت دعای کمیل با نوای حاج محسن عرب خالقی از ساعت 24 در شبستان امام خمینی(ره) این بارگاه ملکوتی برپا می گردد که به صورت زنده و مستقیم از شبکه پنج سیما، رادیو معارف و رادیو تهران پخش خواهد شد.

 

همچنین در روز ولادت با سعادت آن امام همام، مصادف با چهارشنبه 17 اسفند ماه نیز بعد از نماز ظهر و عصر ویژه برنامه ظهر ولادت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی و مدیحه سرایی حاج سید محسن گرسویی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

ویژه برنامه شام نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ مجتبی کلباسی و مدیحه سرایی حاج سید علی سادات رضوی بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) پایان بخش این برنامه ها خواهد بود.

 

کد خبر 1256215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha