نواختن زنگ نیکوکاری در سطح مدارس شهرستان دماوند

مراسم نواختن زنگ نیکوکاری در سطح مدارس شهرستان دماوند با حضور مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، صبح امروز دوشنبه(۱۵ اسفند ماه) مراسم نواختن  زنگ نیکوکاری در سطح مدارس شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان به‌صورت نمادین در مدرسه زنده‌یاد خلیلقی برگزار شد.
لازم به ذکر است، در این مراسم حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند.
شهناز اکبری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند در این مراسم اظهار داشت: هر سال در اسفندماه و در آستانه عید نوروز مردم مهربان و نیکوکار شهر دماوند همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در ۱۴ اسفندماه در همایشی عظیم که تبلور نوع دوستی و مهرورزی آنان است دست‌های پرمحبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده‌های نیازمند و فرزندانشان می‌کشند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند گفت: هفته نیکوکاری از 14 تا 21 اسفندماه هر سال به منظور جذب کمک‌ها و هدایای مردم به خانواده‌های محروم و نیازمند برگزار می‌شود که جمع‌آوری و توزیع آن به وسیله کمیته امداد انجام می‌شود.
اکبری بیان کرد: جشن نیکوکاری هرساله در مدارس برگزار می‌شود تا برپایی اینگونه آئین‌ها با همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی تاثیرمثبتی بر تقویت آرمان‌های دینی، اسلامی و انقلابی دانش‌آموزان داشته باشد.
وی گفت: کمیته امداد با برگزاری جشن احسان و نیکوکاری تلاش کرده هموطنان را در تامین نیازهای این قبیل خانواده‌ها مشارکت دهد و در کنار کمیته امداد یاریگر ما باشند.

کد خبر 1256216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha