آغاز بازبینی ۲۲ اثر نمایشی در هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از آغاز بازبینی ۲۲ اثر نمایشی در هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خبر داد.

مسعود مرواری -سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، هیئت داوران بازبین هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان را مجید حمزانلویی، محمد یحیی آبادی و آزاده حیدرزاده معرفی کرد و گفت: بازبینی آثار از امروز دوشنبه آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

 

وی از وصول 47 اثر نمایشی به دبیرخانه هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان‌شمالی خبر داد و اظهارکرد: از این تعداد 22 اثر به مرحله بازبینی راه یافت.

 

مرواری با بیان اینکه آثار منتخب هیئت داوران بازبین بیست و سوم تا بیست و پنجم اسفند ماه در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی جاجرم در مرحله نهایی با هم رقابت می کنند، افزود: آیین اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان پنج شنبه بیست و پنجم اسفندماه در جاجرم برگزار می شود.

 

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش رقابتی و صحنه ای اجرا می شود، اظهارکرد: اخلاق و منش ایرانی اسلامی، ایثار اجتماعی، سبک زندگی روستایی وعشایری، دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت و تحکیم خانواده و فرزند آوری از محورهای این جشنواره به شمار می رود.

 

گفتنی است؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی طی حکمی «انسیه حاجی زاده» را به عنوان دبیر هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان معرفی کرده است.

کد خبر 1256251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha