اعلام آمادگی اردوگاه شهید «جعفرزاده» دزفول برای اسکان بیش از ۱۰هزار زائر راهیان نور مازندرانی

صادقی به استقبال مازندرانی ها برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال میزبان بیش از ۱۰هزار زائر از استان مازندران باشیم.

سرهنگ پاسدار روح الله صادقی- مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده دزفول- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، درخصوص اردوهای راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی این خطه از شمال کشور اظهار کرد: امسال از یازدهمین روز بهمن ماه تا کنون میزبان زائرین راهیان نور هستیم.

 

وی با بیان اینکه در بهمن ماه امسال به سه هزار و ۷۰۰دانش آموز مازندرانی که به مناطق عملیاتی جنوب کشور مشرف شده بودند ارائه خدمت داشتیم، افزود: همچنین ازائه خدمت به کاروان های راهیان نور دانشجویی از نهم اسفند ماه جاری آغاز شده است.

 

صادقی با بیان اینکه بیش از ۲هزار زائر دانشجو در اردوگاه شهید جعفر زاده مستقر شدند، گفت: پیش بینی می شود امسال میزبان بیش از ۱۰هزار زائر از استان مازندران باشیم.

 

وی با بیان اینکه برای خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا به همت فرمانده سپاه کربلا و مدیرعامل شرکت گاز مازندران بحث گازرسانی به این اردوگاه انجام شده است، افزود: همچنین مشکل برق رسانی به این اردوگاه نیز مرتفع شده است.

 

صادقی درخصوص نحوه خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور در این اردوگاه بیان کرد: زائرین پس از ورود به این اردوگاه از اسکان شبانه بهره مند می شوند و صبح فردا پس از صرف صبحانه برای بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین و  هفت تپه راهی اردوگاه شهید مدافع حرم محمد بلباسی در خرمشهر می شوند.البته لازم به ذکر است که پس از ورود زائرین به اندیمشک و دزفول از پارک موزه دفاع مقدس هم بازدید می کنند.

 

به گزارش شبستان، اعزام کاروان های راهیان نور از استان مازندران از ۱۱بهمن آغاز و با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان، ارائه خدمت به زائرین مازندرانی تا دوم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

کد خبر 1256252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha