لزوم حمایت مسئولین از کمیته فرهنگی راهیان نور|جشن نیمه شعبان با حضور کاروان های راهیان نور برگزار می شود

رنجبر با بیان اینکه در راهیان نور به شبهات سیاسی و دینی نیز با حضور کارشناسان فرهنگی مذهبی پاسخ گفته می شود،گفت: امید است مسئولین استان برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت حمایت های پشتیبانی از کمیته فرهنگی ستاد راهیان نور سپاه کربلا داشته باشند.

سرهنگ دوم پاسدار رمضان رنجبر -مسئول فرهنگی اردوگاه های مازندران در راهیان نور- در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راهیان نور رزمایش بزرگ فرهنگی است که هرساله جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت درقالب سیر به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام می شود، اظهار کرد: امسال نیز برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی برای کاروان های راهیان نور تدبیر شده است.

 

وی با بیان اینکه در اردوهای راهیان نور تلاش داریم ایثار و از خودگذشتگی و سیره عملی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل نو ترویج شود، گفت: زائرین در اردگاه های شهید جعفرزاده و شهید محمد بلباسی از برنامه های فرهنگی و خدماتی بهره مند می شوند.

 

رنجبر با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر تحقق فرمان رهبری مبنی بر تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، افزود: برگزاری نشست های تبیینی و تبلیغی با حضور زائرین شهدا نیز در دست اجراست.

 

وی با بیان اینکه با همکاری نخبگان فرهنگی پایگاه های بسیج استان خوزستان برای برگزاری برنامه های فرهنگی تبلیغی با محوریت جهاد تبیین، ایثار و شهادت و مهدویت اقداماتی انجام شده است، گفت:برپایی ایستگاه صلواتی شهدا، فضاسازی فرهنگی تبلیغی، رادیو اردوگاه و ... نیز مورد توجه بوده است.

 

رنجبر با بیان اینکه برنامه های افتتاحیه برای وورد هر کاروان راهیان نور در اردوگاه های شهید جغفر زاده و شهید محمد بلباسی را داریم، یادآورشد: برگزاری جشن های نیمه شعبان و نورافشانی را نیز با حضور کاروان های راهیان نور خواهیم داشت.

 

وی به شبهات سیاسی و دینی نیز با حضور کارشناسان فرهنگی مذهبی در محل اسکان زائرین راهیان نور در بخش خواهران و برادران پاسخ گفته می شود،گفت: امید است مسئولین استانی برای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت حمایت های پشتیبانی از کمیته فرهنگی ستاد راهیان نور سپاه کربلا داشته باشند.

کد خبر 1256259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha