فعالیت نوجوانان و جوانان انقلابی باید از حالت گمنامی خارج شود

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: بخش بسیاری از فعالیت هایی که نوجوانان و جوانان انقلابی در فضای مجازی انجام می دهند گمنام بوده و باید از این فضای گمنامی خارج شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد امروز (۱۵ اسفند ماه) به همراه معاون سیاسی و معاون برنامه ریزی فرماندار از نخستین نمایشگاه فضای مجازی استان کهگلویه و بویراحمد در یاسوج بازدید کردند.

 

شهرام مهدوی مطلق در این بازدید با اشاره به اهمیت و نقش فضای مجازی در زندگی مردم، گفت: فضای مجازی واقعیت زندگی مردم بوده و بخش عمده ای از زندگی روزانه و واقعیت هایی که اتفاق می افتد، در همین فضایی است که ما آن را فضای مجازی می نامیم.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد افزود: برگزاری این نمایشگاه ها به ویژه برای نسل جوان و حتی نوجوان به مراتب بیشتر احساس می شود و باید زمینه های لازم برای فضاهای بیشتر برای چنین نمایشگاهایی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش حوزه دولت ما آماده همکاری برای ایجاد فضاها و ساختارهای لازم برای ارائه این مطالب را داریم.

 

مهدوی مطلق در پایان، گفت: بخش بسیاری از فعالیت هایی که نوجوانان و جوانان انقلابی در فضای مجازی انجام می دهند گمنام بوده و باید از این فضای گمنامی خارج شوند و در صحنه های مختلف ایده ها و محصولات خود را عرضه کنند.

 

گفتنی است، این نمایشگاه از ۱۴ لغایت ۱۷ اسفندماه جاری و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ عصر با حضور دستگاه‌های مختلف نقش‌آفرین در حوزه فضای مجازی و آخرین تولیدات و دستاورد‌های آنان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس یاسوج، بلوار پاسداران، روبروی گلستان ۱۱، جنب ساختمان معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج مراجعه کنند.

 

 

 

کد خبر 1256324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha