دوره های تربیت مربی گام دوم انقلاب برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های تربیت مربی گام دوم انقلاب ویژه دبیران و معلمان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام علی پوررادی در اجلاس ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران و روسای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با یادآوری ظرفیت های موجود برای تقویت زیرساخت های تربیتی و هم افزایی دستگاه های برون سازمانی اظهار کرد: یکی از اهداف این اجلاس تقویت همکاری های حوزه علمیه، فرمانداران و آموزش و پرورش است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با ارایه گزارشی از فعالیت های ستاد همکاری حوزه های علمیه و سیستم تعلیم و تربیت، گفت: جذب، آموزش و بکارگیری طلاب وظیفه، توانمندسازی ائمه جماعت و روحانیون و برگزاری دوره های آموزشی عفاف و حجاب برای اولیا از جمله اقدامات انجام شده است.

 

وی نشست های تخصصی، همایش های علمی، کرسی های آزاداندیشی، دوره های تربیت مربی گام دوم انقلاب با حضور مدرسان کشوری و دوره گفتمان های دینی را از دیگر اقدامات همکاری های حوزه و آموزش و پرورش عنوان کرد.

 

حجت الاسلام پوررادی تولید محتوا توسط اساتید مجرب و پخش در کانال های شاد، تولید فیلم ها و کلیپ های آموزشی و هماهنگی با حوزه در قالب طرح امین و روشنا و ایجاد مدارس معارف اسلامی را از دیگر اقدامات حوزه پرورشی و تربیتی برشمرد.

کد خبر 1256329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha