مهلت ارسال آثار به هشتمین دوره جایزه فیروزه تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد

هشتمین دوره جایزه فیروزه در سه محور و چهار قالب برگزار می شود و مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز،هشتمین دوره جایزه فیروزه در بخش های ایده های استارتاپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده در قالب های اسباب بازی، عروسک، نوشت افزار و هدایای فرهنگی در سال جاری برگزار می شود.

از سوی دبیرخانه این رویداد، ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت ها و نیازهای کشور، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی ، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی ، زمینه سازی به منظور هم افزایی شرکت کنندگان صنایع فرهنگی ، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور ، معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی ، پشتیبانی و حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در استان ها و مطرح کردن آن در سطح ملی و بین المللی و ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده ها با افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی و اسلامی به عنوان اهداف اعلام شده است.

برگزاری جشنواره حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی استان ها به صورت مجازی از طریق زیرساخت الکترونیکی https://jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir  انجام خواهد شد و نیز بارگذاری اطلاعات اثر و یا آثار متقاضیان شرکت در جشنواره استانی با ورود به لینک فوق الذکر انجام پذیر خواهد بود.

جایزه فیروزه در ۳۲ استان کشور برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز دو دوره از جشنواره فیروزه در آذربایجان‌شرقی برگزار شده و شرکت کنندگان از استان موفق به کسب عناوین برتر کشوری شده بودند.

کد خبر 1255427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha