شهدا با شهادت به فوز عظیم دست یافتند|نقش انکارناپذیر شهیدان بنی کاظمی در هدایت فکری انقلابیون

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: کسی که به درجه شهادت نائل می شود به فیض عظیم الهی رسیده است و مقام و منزلتش قابل وصف نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در استان مازندران- دوشنبه شب (15 اسفند) در مراسم بزرگداشت سومین و هفتمین روز شهادت شهید سید حسن بنی کاظمی در مسجد مهدیه بهشهر زادگاه این شهید والامقام اظهار کرد: بزرگداشت و نکوداشت نام و یاد شهدا، وظیفه ای مهم در قبال شهداست و شهیدان بنی کاظمی، ییلاقی و اسدی از خانواده های اثرگذار در بهشهر هستند که خدمات مختلفی را به انقلاب و اسلام ارائه کردند.

 

وی افزود: در قبل از انقلاب، خانواده بنی کاظمی و ابوی بزرگوار ایشان، روح جنب و جوش در بهشهر بودند و روشنگری و افشاگری های فراوان و حضور فعال در جنبش های انقلابی داشتند و انقلاب و اسلام را به جوانان شناساندند و برکات حضورشان همچنان در جامعه جاری است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: عاقبت شهدا پاک و روشن است و در آستانه میلاد با سعادت امام زمان(عج) امیدواریم از یاران امام عصر(عج) بوده و حکومت عدل و حق الهی به دستان امام دوازدهم شیعیان برسد.

 

وی گفت: شهیدان با شهادت خود به فوز عظیم الهی رسیدند چرا که مجاهدان در راه خدا، اطاعت کنندگان از خدا و شهدا به این فوز عظیم که و رستگاری و سعادت نائل می شوند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطر نشان کرد: خداوند برای انسانها دو عاقبت فوز عظیم که همان نجات و رستگاری و سعادت است و خضی عظیم یعنی بدبختی و عذاب و خفت و خواری در نظر گرفته است و انسانها با رفتارشان برای خود فوز عظیم یا خضی عظیم را ایجاد می کنند.

 

وی با اشاره به مسمومیت دختران معصوم در مدارس که موجبات ناراحتی و استرس اولیای دانش آموزان و تشویش اذهان عمومی را فراهم آورده، گفت:متاسفانه عده ای به دنبال ایجاد ناامنی در مدارس و جامعه هستند که باید شناسایی و مجازات شوند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با یادآوری به منویات مقام معظم رهبری پیرامون مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدارس دخترانه در کشور در آئین درختکاری، افزود: رهبری فرمودند این افراد که چنین جنایتی انجام می دهند، شامل عفو نخواهند بود.

 

به گزارش شبستان، شهید سید حسن بنی کاظمی، جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و برادر شهید سید حسین بنی کاظمی است که در 12 اسفندماه امسال به برادر و همرزمان شهیدش پیوست و با تشییع در مشهد مقدس، در صحن آزادی آرام گرفت.

کد خبر 1256343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha