برگزیدگان رویداد «بچه های مسجد» در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند

برگزيدگان رويداد «بچه های مسجد» که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد با رويکرد فرهنگی، هنری و ورزشی با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرکرد برگزار شده است، تجليل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، برگزيدگان رويداد «بچه های مسجد» که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد با رويکرد فرهنگی، هنری و ورزشی با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرکرد برگزار شده است، تجليل می شوند.

 

آیین اختتامیه رویداد «بچه های مسجد» به همراه تجلیل از برگزیدگان این رویداد در مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد برگزار می شود.

 

مجری این رویداد، کانون فرهنگی هنری شهید چمران از مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد بوده و آیین اختتامیه امروز سه شنبه مورخ شانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی برگزار می گردد.

 

رویداد «بچه های مسجد» با رویکرد فرهنگی، هنری و ورزشی در رشته های ورزشی شامل: فوتسال، تنیس روی میز و دارت و رشته های سرود، نمایش و شعر در حوزه هنر و همچنین مسابقه کتابخوانی در حوزه فرهنگی برگزار شده است.

 

هدف از برگزاری این رویداد که کار ویژه مشترک کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری شهرکرد است، تقویت مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد، ایجاد نشاط اجتماعی، کشف استعدادهای ناب بچه های مسجد و به ویژه نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد است و تلاش می شود با برون سپاری این رویداد به بچه های مسجد، کادرپروری و تقویت نیروهای مومن انقلابی مستعد در مساجد و کانون ها محقق شود و شور و نشاط معنوی و اجتماعی در مساجد روز افزون شود.

 

کد خبر 1256358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha