آمران به معروف، مانند طبیبی حاذق رفتار کنند

حجت الاسلام مهدوی با تاکید به اینکه آمران به معروف مانند یک طبیب حاذق رفتار کنند، گفت: ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز در کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر که برای فرماندهان پایگاه بسیج برادران ناحیه مقاومت بسیج عشایری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکراستان لرستان با بیان اینکه یک آمر باید بمانند یک طبیب حاذق رفتار نماید، خاطرنشان کرد: یک آمر به معروف و ناهی از منکر باید مانند یک پزشک باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: یک پزشک برای همه بیماران خود یک نسخه ارائه نمی دهد بلکه با توجه به نوع آسیب وعلائم درد بیمار برای او یک نسخه می نویسد وهر آمر به معروف و ناهی از منکر باید مانند یک طبیب ماهر، مخاطب شناس باشد و بعد تجویز دارو نماید.

 

آسیب شناسی فریضتن امر معروف و نهی از منکر ضروری است

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکههر آمر به معروف و ناهی از منکر باید خطرات این مسیر الهی را بداند و بعد قدم در این مسیر گذارد، ادامه داد: انتصاب قضات ویژه امر به معروف و نهی از منکر در دادگاه به منظور حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکرضروری است.

 

وی اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای حل این مشکل و حمایت از آمران خود در تمام شهرستان ها قضات ویژه امر به معروف و نهی از منکر منصوب کرده است.

 

دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر استان لرستان افزود: با تشخیص ستاد تشخیص دهد، پرونده  های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر مستقیما و بدون فوت وقت زیر نظر قضات ویژه این ستاد بررسی می شود.

کد خبر 1256377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha