فعالیت ۱۶۰ مبلغ طی نیمه شعبان در طبس/ پویش «۳۱۳ میلیون صلوات» اجرا می شود

حجت الاسلام بهشتی فر گفت: اجرای پویش ۳۱۳ میلیون صلوات و طنین بانگ یا مهدی ادرکنی در ۱۲ نقطه شهرستان طبس و نورافشانی و پویش اهدای هدیه و ختم قرآن کریم از جمله مهم ترین برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان در این شهرستان است.

حجت الاسلام رضا بهشتی فر-رئیس تبلیغات اسلامی طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: برنامه های متنوعی برای بزرگداشت نیمه شعبان در شهرستان طبس پیش بینی شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: امشب اجتماع منتظران ظهور در محل آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس همراه با اجرای سرود سلام فرمانده برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام بهشتی فر با بیان اینکه احیای نیمه شعبان در سه مسجد طبس در دستور کار قرار دارد، گفت: کاروان شادی در طبس در روز نیمه شعبان راه اندازی می شود و اجرای پویش ۳۱۳ میلیون صلوات و طنین بانگ یامهدی ادرکنی در ۱۲ نقطه شهرستان و نورافشانی از جمله دیگر برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی طبس در خصوص تعداد مبلغان عنوان داشت: به مناسبت نیمه شعبان و بزرگداشت سالروز ولادت امام زمان(عج) ۱۶۰ مبلغ خواهر و برادر در شهرستان طبس به فعالیت های تبلیغی و تبیینی خواهند پرداخت.

 

وی به برگزاری پویش اهدای هدیه اشاره کرد و افزود: این پویش به نیت خشنودی امام زمان(عج) در هر مسجد و با کمک تشکل های قرآنی جهت کمک به ۱۵ خانوار نیازمند در طبس اجرا می شود.

 

 
حجت الاسلام بهشتی فر در پایان گفت: به مناسبت نیمه شعبان بحث برپایی ایستگاه صلواتی و قرائت دعای فرج و پویش ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) در دستور کار قرار دارد.
 
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1256391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha