فلسفه ظهور و انتظار در مساجد تبیین شود

حجت الاسلام حاجتی بر تبیین فلسفه ظهور و انتظار در مساجد و در جشن های مهدوی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، جشن بزرگ نیمه شعبان و گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان امروز(سه‌شنبه، ۱۶ اسفند) به همت کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا از توابع بندر کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه و هیئت امناء مسجد و شورای اسلامی در  مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

 

حجت الاسلام رضا حاجتی - سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان- در این مراسم با تبریک میلاد امام عصر(عج)، بر ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تاکید کرد و گفت: برپایی جشن‌ها و اعیاد مذهبی ترویج کننده سیره اهل بیت(ع) است.

 

وی با بیان اینکه باید منتظر واقعی بوده و زمینه را برای ظهور آماده کنیم، خواستار تبیین فلسفه ظهور و انتظار در مساجد و جشن‌های مهدوی شد. 

 

حاجتی در ادامه بر گفتمان سازی انقلاب اسلامی در برنامه‌های این ایام تاکید کرد و بیان داشت: مسجد باید محور همه فعالیت‌ها باشد و همه برنامه‌ها حول محور مساجد اجرا شوند.

 

مژگان پیرخندان -مدیر کانون انصارالزینب(س) روستای لب دریا- نیز در این مراسم با تبریک ولادت امام عصر(عج) و سالروز تاسیس کانون‌های مساجد از اهالی روستای لب دریا قدردانی کرد و گفت: کانون انصارالزینب(س) طی سه سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در رویداد ملی فهما شد که این موفقیت را با همکاری اهالی روستا، مدرسه، پایگاه و هیئت امناء مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا کسب کرده است.


در ادامه این مراسم که با هنرنمایی «ننه گیل مار قصه گو»  همراه بود، گروه سرود کانون انصارالزینب(س) سرود زیبای صاحب کوثر را اجرا کرد.

 

 

کد خبر 1256429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha