توجه ویژه به حوزه درمان در لایحه بودجه ۱۴۰۲

محمد نژاد با بیان اینکه امروز در مرحله تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ هستیم و به حوزه درمان توجه ویژه ای شده است گفت: در سال های پیش رو وضعیت اقتصادی بهبود و وضعیت خدمات نیز بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، پرویز محمدنژاد_ نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی_ در مراسم افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی کومله لنگرود که امروز ( سه شنبه، ۱۶ اسفند) برگزار شد، گفت: آنچه امروز برای قانون گذاران، دستگاه های اجرایی و متولیان تکلیف است، ایجاد وفاق و آسایش برای مردم و کشور ما است و تا جایی که ابزار و امکانات اجازه می دهند خدمات شایسته ای را هم ارائه می دهند‌.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، یکی از بزرگ ترین خدمات در دنیا را خدمات درمانی در حوزه سلامت دانست و تصریح کرد: امروز بسیاری از کشورها متاسفانه زمین را جای ناامنی برای زندگی بشر ایجاد کردند و در بحث زیست محیط که سرشاخه های از بین بردن امنیت در زندگی انسان هاست و برای مقابله با همه گرفتاری هایی که بشر به دست خود برای نابودی خود ایجاد کرده است، بحث درمان است.

وی بیمارستان تامین اجتماعی سردار شهید املاکی را یکی از مراکز ارزشمند و فوق العاده مهم در شرق گیلان دانست و گفت: این بیمارستان بی نظیرترین بیمارستان است که می تواند غرب مازندران را هم تحت پوشش قرار دهد.

محمدنژاد با اشاره به اینکه در حوزه مقایسه در زمینه خدمات عمومی امکان پذیر نیست کشوری در دنیا پیدا شود که به این اندازه توزیع متوازن عدالت را در جامعه ایفا کند، افزود: هیچ کشوری در دنیا بیش از ۸۰ درصد مردم آن از بهترین خدمات استفاده کرده باشد، نیست، اما این امر در نظام اسلامی صد درصد است و ما بر اساس گفتمان دینی و انقلابی که‌ منطبق بر دین اسلام است، عدالت را پیش رو گذاشته و توزیع امکانات را در سطح کل جامعه گسترش می دهد  و بی نظیر ترین کشور در دنیا هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در مرحله تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ هستیم و به حوزه درمان توجه ویژه ای شده ، افزود: در سال های پیش رو وضعیت اقتصادی بهبود و وضعیت خدمات نیز بهتر خواهد شد و دشمن با دشمنی خود ایجاد اختلال می کند و آنچه امروز فرض است ایجاد ساختارهای لازم در حوزه توسعه و  رشد و مقابله با دشمن است .

محمدنژاد ادامه داد: مسئولیت ما در کشور در دو بعد است که آنچه را ترسیم کردیم و باید طبق برنامه راهبردی عمل کرده و در حین اقدام با انواع بداخلاقی های جهانی مبارزه کنیم و از آنجایی که قریب ۴۴ سال در حال مبارزه هستیم و امروز عاشقانه و عالمانه به کمک حلقه مهم مقاومت یعنی مردم   با دشمن مبارزه می کنیم.

گفتنی است: بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید املاکی کومله در متراژ ۲ هکتار و فضای ۱۳ هزار متر مربع بنا شده است که به جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار نفری منطقه بهترین خدمت را ارائه می دهد و ۳۱۰ ردیف پرسنلی و ۴۸ ردیف تخصصی و  ۲۰۰ پرسنل نیز  از طریق آزمون جذب شدند.
 

کد خبر 1256476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha