تدارک نیمه‌شعبانی بچه‌های مسجد برای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف

مدیرکانون فرهنگی هنری «مهدویون» مسجد دانشگاه شریف از تدارک ویژه برنامه جشن عید نیمه شعبان، خبر داد و گفت: این جشن ویژه خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

«محمدجواد نائب‌کبیر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان خانواده دانشگاه صنعتی شریف به همت کانون مهدویون مسجد این دانشگاه خبر داد و گفت: همزمان با عید نیمه شعبان این جشن در سالن ورزشی این دانشگاه همراه با سخنرانی، مداحی، اجرای سرود و تواشیح‌خوانی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدویون مسجد دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد: این مراسم جشن که برای استادان، دانشجویان، کارکنان دانشگاه صنعتی شریف به همراه خانواده هایشان در نظر گرفته شده است، شامل اجرای گروه سرود، سخنرانی و مولودی خوانی، بازی و سرگرمی برای کودکان،پرواز بالون آرزوها و پذیرایی و اطعام است.

 

نائب کبیر افزود: جشن بزرگ نیمه شعبان خانواده دانشگاه صنعتی شریف امروز (چهارشنبه، ۱۷ اسفندماه) از ساعت ۱۵ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی کرمی» و با مداحی سیدامیرحاج احمدی و محمداعلاء در سالن ورزشی این دانشگاه واقع در خیابان حبییب الله، خیابان قاسمی برگزار می شود.

 

 

 

 

وی در ادامه با اشاره به رویکردها و برنامه های این کانون مهدوی گفت: یکی از رویکردهای کانون مهدویون استعدادیابی تحصیلی از دانش آموزان مقطع متوسطه پسر  برخی از مناطق تهران، همراه با گزینش علمی است. بعد از این مرحله در قالب اردوهای فصل رویش برنامه های علمی و آموزشی با حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برای آنها تدارک و آنها را برای دانشگاه و کنکور آماده می کنیم.

 

 

 

 

نائب کبیر همچنین به ارایه خدمات عمرانی فعالان جهادی این کانون در مناطق محروم تهران و استان خراسان شمالی هم اشاره کرد و افزود: ساخت  و تعمیر منزل،مدرسه و مسجد در مناطق محروم بخشی از این خدمات است،ضمن اینکه در زلزله اخیر شهرستان خوی موکب شهید مصطفی سارنگ دانشگاه صنعتی شریف در زمینه امداد رسانی، آوار برداری،پخت غذای گرم برای زلزله زدگان خدمت رسانی کرد.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدویون با اشاره به فعالیت های خیریه این کانون مسجدی، تصریح کرد: این خیریه با شناسایی خانواده های بی بضاعت حاشیه تهران در محورهای معیشتی، تهیه و توزیع لوازم التحریر، اهدای کتب کمک درسی در راستای تحقق عدالت اجتماعی برای دانش آموزان و خدمات درمانی فعالیت دارد.

 

یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری مهدویون مسجد دانشگاه صنعتی شریف یکی از کانون های مساجد فعال استان تهران است که در طرح ملی ایران قوی در سال ۱۳۹۹ در رواق رسانه کانون برتر شایسته تقدیر معرفی شد.

 

کد خبر 1256518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha