تربیت قرآنی کودکان و نوجوانان، آنها را در برابر جنگ شناختی دشمن مصون می کند

امیر واحدی با بیان اینکه اصل آموزش و ترویج قرآن این است که زندگی ما قرآنی شود، گفت: تربیت قرآنی کودکان و نوجوانان آنها را در برابر جنگ شناختی دشمن مصون می کند.

امیر حمید واحدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نقش قرآن در تربیت دفاعی نیروهای ارتش گفت: هزینه کردن در موضوع قرآن سرمایه‌گذاری است و یکی از پایه‌های اصلی ارتقاء توان رزمی نیروهای دفاعی خانواده ها هستند که با حمایت و ایجاد فضای آرام و معنوی در محیط خانواده زندگی آرامی فراهم می کند.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دیدار رهبر انقلاب در ۱۹ بهمن به نیروی هوایی ارتش اظهارداشت: این دیدار لبخند را روی لبان رهبر انقلاب آورد و امیدواریم بیش از سالهای قبل تلاش کنیم تا این لبخند را نگه داریم.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد ارتش مبنی بر اینکه ارتش انقلابی بود و انقلابی ماند، گفت: باید با تربیت قرآنی کودکان و نوجوانان را به نحوی تربیت کنیم که آنها تحت تاثیر جنگ شناختی قرار نگیرند زیرا تمام تلاش دشمن جنگ شناختی بر روی کودکان است.

 

امیر واحدی با تاکید بر آموزش، حفظ و ترویج فرهنگ قرآن تصریح کرد: اصل آموزش و ترویج قرآن این است که زندگی ما قرآنی شود و این موضوع در نیروهای مسلح به خصوص نیروی هوایی همواره مورد توجه بوده و با تلاش اداره عقیدتی سیاسی همواره ترویج زندگی قرآنی در سطح ارتش اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: زندگی خانواده‌هایی که بر پایه قرآن قرار دارد همواره استحکام داشته و پایه ای استوار در توان دفاعی و عملیاتی نیروها محسوب می‌‌شود و موجب صفا و صمیمیت قرآنی در خانواده‌های نیروی مسلح به خصوص نیروی هوایی ارتش است و معتقدم هر چه بتوانیم خانواده ها را قرآنی تر کنیم یک نیروی هوایی قویتر و منسجم تر خواهیم داشت.

 

امیر واحدی با اشاره به تاثیر قرآن در رزمندگان دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا با قرآن مأنوس بودند و با ادامه مسیر قرآن به شهادت رسیدند و نمی توان در دفاع مقدس خلبانی را ببینیم که قرآن را به همراه خود در پروازهای مختلف نداشته باشد و همه در لباس پرواز خود همیشه یک قرآن به همراه داشتند. یعنی ما باید تمام وجودمان با قرآن مأنوس باشد و در مسیر قرآن حرکت کنیم.

کد خبر 1256540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha