اعـتـقـاد به موعود، در همه ادیان وجود دارند

عزیزی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم های معنوی ایاد و نیمه شعبان برای توجه دادن جوانان و نوجوانان به فرهنگ مهدوی ضروری است گفت: اعـتـقـاد به موعود، در همه ادیان وجود دارند.

امیر حسین عزیزی _ مسئول کانون شهيد مطهري آستان مقدّس آقاسیّدهاشم (ع) ورازگاه سنگر_ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: جهان یکپارچه در انتظار مولودی از سلاله مهر و آفتاب است که عالم را به صلح و آرامش و دوستی برساند.

 

وی با بیان اینکه اعـتـقـاد به موعود، در همه ادیان مطرح بوده و عقیده مشترک همه آنها به شمار مى آید گفت: هر دین و آیین و مذهبی انتظار را درک کرده و برای خود منجی معرفی کرده است که این خود نشان از حقانیت این موضوع دارد.

 

عزیزی افزود: البته انـدیـشـه مـهـدویت و ظهور موعود در دین اسلام جایگاه و جلوه بیشترى دارد و دلایـل معتبری از وجود ایشان در آیات و روایت بیان شده است.

 

وی در ادامه از برگزاری ویژه مراسم جشن نیمه شعبان از سوی قرارگاه محله اسلامی روستای ورازگاه خبر داد که شب گذشته(۱۶اسفند) بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس آقا سید هاشم(ع) ورازگاه برگزار شد و بیان کرد: برگزاری چنین مراسم هایی برای توجه دادن جوانان و نوجوانان به فرهنگ مهدوی ضروری است.

 

عزیزی با تاکید بر اینکه بحث و تحقیق درباره حضرت مهدی(عج) از ضروری ترین و مهم ترین رسالت‌های دین پژوهان است، گفت: خداوند به وسیله امامان حجت ها و نشانه‌های خود را نشان داده است.

 

وی تصریح کرد: گرچه حجت الهی گاهی آشکار است و همگان حضور او را درک‌ می کنند ولی گاهی شرایط ایجاب‌می کند که از نظرها پنهان شود و مردم به طور مستقیم از درک محضر او محروم باشند.

 

عزیزی، یکی از اهداف بزرگ دولت کریمه حضرت مهدی(عج) را تأمین عدالت در همه ابعاد زندگی بشر دانست و اضافه کرد: جهانیان در سایه حکومت الهی عدل گستر جهانی قائم آل محمّد(عج) می توانند از هر گونه ظلم و ستم نجات یابند و طعم شیرین عدالت را بچشند.

کد خبر 1256553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha