امنیت آفرینان گمنام

امنیت کشور مرهون چشمان تیزبین سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران است که اقتدارشان در دنیا برکسی پوشیده نیست؛ افرادی که مجاهدت‌ها و چشمان تیزبینشان، ایران را به امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه جهان تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خجسته سالروز میلاد دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) مهدی موعود(ع) به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است. امنیت کشور مرهون چشمان تیزبین سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران است که اقتدارشان در دنیا برکسی پوشیده نیست.

 

آنهایی که در هوا ریگی تروریست را به زمین نشاندند و تروریست هایی که در مناطق مختلف دنیا رجزخوانی می کردند را با خفت و خواری به کشور آوردند، نشان از قدرت و نفوذشان است که این موضوع باعث می شود مردم ایران خیال شان راحت باشد و آرامش و آسایش و امنیت داشته باشند. این عزیزان که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در راستای امنیت، حتی جان شان را هم تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کرده و می کنند و از هیچ تلاشی برای ارتقای امنیت در حوزه های مختلف فروگذار نیستند.

 

تشویش اذهان عمومی، ایجاد بی‌اعتمادی در مردم نسبت به نظام و مسئولان، یأس‌آفرینی و زیر سوال بردن اقدامات و دستاوردهای نظام و نیز ایجاد ناامنی و اغتشاش و فتنه‌انگیزی و شکاف اجتماعی و به راه‌اندازی جنگ‌های شناختی و ترکیبی از جمله اهداف شوم استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل و بدخواهان این مرز و بوم است که سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره سعی کرده اند نقشه های شوم شان را نقش بر آب کرده و رسوایشان کنند و اهداف دشمنان انقلاب اسلامی بیش از پیش برای مردم رو شود.

 

در همه رویدادها و صحنه‌های امنیتی و حفاظتی کشور نقش بی بدیل و قابل تحسین سربازان گمنام امام زمان (عج) را می‌توان دید و مجاهدت‌ها و چشمان تیزبینشان، جمهوری اسلامی ایران را به امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه جهان تبدیل کرده است. امروز این سربازان گمنام وطن، از جنگ روانی و برخورد با مفسدان و برقراری امنیت اقتصادی، تا توطئه‌های مسلحانه و تروریستی دشمنان را با شکست روبرو کرده‌اند.

 

از مهمترین عرصه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان در شرایط کنونی کشور، مقابله با مفاسد اقتصادی و شناسایی توطئه گران در اقتصاد و معیشت مردم بوده است که سربازان گمنام امام زمان (عج) با دستگیری گسترده و شناسایی این عوامل به خوبی درخشیده‌اند و در این زمینه به خوبی عمل کرده‌اند.

 

در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به کشور نیز با توجه به گسترش تبلیغات مسموم و شوم، دشمنان با بهره گیری از عوامل داخلی و خارجی در فضای مجازی و نفوذ هدفمند از این طریق سعی در پیشبرد اهداف فتنه انگیز خود داشته‌اند که همواره این توطئه‌ها با هوشیاری و درایت و تیزبینی سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی و توطئه گران ناکام مانده‌اند.

 

شناسایی و دستگیری سر شبکه‌های و توطئه گران خودفروخته و کشاندن آنها به محکمه عدالت قضائی در این زمینه با اجرای عملیات‌های متحیرانه که حتی زبده ترین سازمان‌های اطلاعاتی جهان را یارای مقابله با آن نیست گواه توانایی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران اسلامی است.

 

رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشات خویش تأکیدات بسیاری بر پاسداشت مقام شامخ سربازان گمنام امام زمان (عج) دارند و وزارت اطلاعات را «سنگری بسیار مهم و حساس» و «چشم بینا و بیدار نظام اسلامی» خوانده‌اند و تأکید دارند وزارت اطلاعات، پوسته سخت نظام است و به‌هیچ‌وجه نباید آسیب‌پذیر شود.

 

گزیده برخی از بیانات مقام معظم رهبری درباره سربازان گمنام امام زمان(ع) به شرح زیر است:

 

* وزارت اطلاعات تا حالا خالص و سالم باقی‌مانده است و این خیلی مهم است.

* وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است.

* این وزارتخانه یکی از بهترین و باوفاترین مجموعه‌های برآمده از انقلاب است.

* این افتخار شما را بس که امام بزرگوارمان سینه‌هایتان را به مدال سربازی گمنام امام زمان (عج) مزین داشتند.

* جنگ واقعی امروز جنگ اطلاعاتی است.

* من به مجموعه وزارت اطلاعات اعتماد مستحکم دارم.

* وزارت اطلاعات باید صد در صد انقلابی بماند و انقلابی عمل کند.

* در وزارت اطلاعات یک جناح وجود دارد و آن، جناحِ انقلاب است.

* آحاد وزارت اطلاعات پدید آمده‌ی انقلاب و فرزندان امام و انقلاب هستند،

* وزارت اطلاعات چشم بینا و بیدار نظام است.

* وزارت اطلاعات پوسته سخت نظام است که به‌هیچ‌وجه نباید آسیب‌پذیر باشد.

* وزارت اطلاعات به همت نیروهای باایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است.

* عامل پیشرفت وزارت اطلاعات و سرویس دینی جمهوری اسلامی، ایمان قلبی است.

* وزارت اطلاعات با تلاش مؤثر خود زمینه موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌آورد.

* حوزه کار وزارت اطلاعات، بسیار وسیع و حساس است و حقیقتاً یک نوع سازمان‌دهی، دقت و استحکام درحرکت اطلاعاتی را لازم دارد.

* من در یک کلمه، عامل موفقیت وزارت اطلاعات را ایمان و نیروی انسانی این وزارتخانه می‌دانم.

 

امروز سازمان اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی علیرغم همه توطئه‌ها و بد اندیشی های دشمنان این نظام مقدس، یکی از قدرتمندترین و زبده ترین سازمان‌های اطلاعاتی در جهان است که با بهره گیری از توانایی‌ها و استعدادها و با نیروی ایمان توانسته است مصونیت نظام اسلامی را در همه زمینه‌ها تأمین کند و ملت ایران که خود شاهد ناامنی‌های گسترده در جهان امروز و کشورهای همسایه خود است، همواره قدردان و مدیون این فرزندان غیور و سرافراز خود در لباس مدافعان بی نام و نشان و نیروهای جان بر کف اطلاعات امنیت کشور است.

 

 

 

 

کد خبر 1256571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha