اوج شکوفایی و آرزوهای بشریت با ظهور نجات بخش حضرت صاحب الامر(عج)

جهان بشریت بیش از هر زمان دیگری به وجود و ظهور نجات‌بخشش دلبسته است؛ تا شاهد اوج شکوفایی آرزوهایی باشد که آن حجت حق؛ با آمدنش آن را محقق سازد.

خبرگزاری شبستان- خراسان شمالی؛ فاطمه مقدسی؛

 

در آستانه سال جدید؛ نیمه شعبان المعظم؛ سالروز میلاد سراسر برکت و رحمت حضرت صاحب الامر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» در حالی این مناسبت خجسته را جشن می‌گیریم که جهان بشریت بیش از هر زمان دیگری به وجود و ظهور نجات‌بخشش دلبسته است؛ تا شاهد اوج شکوفایی آرزوهایی باشد که آن حجت حق؛ با آمدنش آن را محقق سازد.

 

در دورانی که جاهلیت مدرن از سوی نظام سلطه به شکل و شیوه‌ای پیچیده سطوح مختلف جامعه؛ خصوصاً نوجوانان و جوانان را نشانه گرفته است؛ مسلمانان؛ شیعیان و آزادگان جهان امیدوارانه در انتظار برگزیده‌ای از نسل حضرت پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» هستند؛ تا با انوار وجود مبارکش امت اسلامی و بشریت را به سوی نور هدایت و رستگاری رهنمون سازد.

 

 

از آنجا که آن ذخیره الهی در همه عرصه‌ها حامی و آگاه به حال شیعیان است؛ خصوصاً در این مقطع زمانی که آمریکا و اسرائیل و حامیانشان؛ درصدد صدمه زدن به اسلام و ملت مقتدر و با صلابت ایران سرافراز هستند؛ شایسته است که امت اسلامی و هم استانی‌های ولایتمدار؛ معارف مهدوی را هرچه بیشتر در جامعه گسترش دهند؛ و با اعمال نیکو و پسندیده؛ تقسیم شادی‌ها؛ و یاری رساندن به یکدیگر؛ و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» زمینه ساز ظهور آن امین خداوند باشند.

 

 

همزمان با فرا رسیدن شب نیمه شعبان اجتماع موکب دارن در خیابان سعدی شیروان برگزار شد و  شاهد حضور گسترده مردم که از عاشقان و دلدادگان مهدی موعود بودند صحنه زیبایی را نمایش می داد و خودنمایی می کرد.

 

 

مسیر تند رو، مملو از زائران پیاده صاحب الزمان است تا به رسم هر ساله با پای پیاده طریق المهدی را به نیت تعجیل در فرج حضرت حجت راهپیمایی کنند.

 

 

اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور دارند و اکثر خانواده‌ها با فرزندان خود در این مسیر قدم می‌گذارند، از ابتدای مسیر موکب‌های خدمات رسانی حضور دارند و از زائران نیمه شعبان با آب، شربت و انواع چای و دمنوش پذیرایی می‌کنند.

 

 

بسیاری از زائران پرچم‌های «لبیک یا مهدی» در دست دارند و زیر لب صلوات و دعای فرج را زمزمه می‌کنند. در طول ایستگاه‌های اجرای سرود برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و گروه‌های سرود دانش آموزی به اجرای سرودهای مذهبی می‌پردازند.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: مهدویت بحث مهم جهانی و بین المللی است و همه ادیان به موعود گرایی اعتقاد دارند که به همین دلیل ضرورت دارد ما پیام مهدویت اسلامی را به کل جهان انتقال دهیم و ادیان دیگر نیز علاقمند هستند که بدانند مسلمانان نسبت به موعود چه اعتقادی دارند.

 

 

سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرسان شمالی اظهار کرد: مسئله انتظار فرج و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) یکی از مهمترین و اساسی‌ترین عوامل امیدواری نسبت به آینده است، امیدی که قطعاً محقق خواهد شد و امید به آینده و ظهور امام زمان (عج) و نابودی همه مستکبران و ستمگران عالم و برقراری عدل و حکومت اسلامی بر همه جهان است.

 

 

وی با بیان اینکه ناامنی‌هایی که در گوشه و کنار جهان دیده می‌شود ریشه در حکومت طواغیت دارد، عنوان کرد: همه اینها ریشه در زیاده خواهی حاکمان دنیا پرست دارد و این ساختارهای ظالمانه به دست حضرت ولیعصر (عج) شکسته خواهد شد.

 

 

علیپور خاطرنشان کرد: شب ولادت وجود مبارکی که از یمن وجود او تمام عالم و آدم، آسمان و زمین رزق و روزی می‌گیرند مانند لیله قدر است، باید این شب و روز احیا شود هر کسی هر کاری از دستش بر می‌آید برای شادی آن قلب مبارک انجام دهد، در این چند روز از رسیدگی به ایتام آن حضرت علیه السلام غافل نشوید، اطعام کنید، کمک برسانید به کسانی که در این تنگنای زندگی گرفتار شده‌اند.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: متوجه آن حضرت در تمام شبانه روز باشید که اجر خدمات شما با خود آن حضرت است.

 

 

کد خبر 1256593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha