وبینار «نقش زنان در ایجاد تمدن نوین جهانی» برگزار می‌شود

وبینار «نقش زنان در ایجاد تمدن نوین جهانی» (۱۸ اسفندماه) با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی برگزار می‌شود.

به گزارش حبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با روز جهانی زن، وبینار «نقش زنان در ایجاد تمدن نوین جهانی» روز چهارشنبه (18 اسفندماه) با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی برگزار می‌شود.

در این نشست مجازی، محمدرضا ابراهیمی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی، گیوو روبیانتو، رئیس کنگره زنان اندونزی کوانی، سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و مشیطه، معاون کوانی بخش دینی، حقوقی و حقوق بشر سخنرانی می‌کنند.

رونمایی از تصویرثبت عکس روز جهانی هشت مارس در اندونزی و طرح پرسش و پاسخ نیز از دیگر برنامه‌های وبینار «نقش زنان در ایجاد تمدن نوین جهانی» است.

بنابر اعلام این خبر، این نشست مجازی ساعت  10.00 به وقت اندونزی و 6.30 صبح به وقت ایران از طریق آدرس اینترنتی https://us02web.zoom.us/j/7631358106?pwd=U3lYTTZWamt6c29nWHJxTzlEVWxjUT09 با شناسه جلسه:  763 135 8106و رمز عبور: 8maret در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کد خبر 1256650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha