بیش از۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: به مناسبت میلاد امام‌ زمان (عج) ۳ هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی در استان بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گچساران، «قباد مبشری» امروز چهارشنبه (۱۷ اسفند) اظهار کرد: به نیت میلاد امام‌ زمان (عج) ۳ هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی در استان بین نیازمندان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

 

 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در آستانه سال نو ۳۵۰ پایگاه ثابت و سیار در جشن نیکوکاری امسال کمک‌های مردم خیر و نیکوکار را برای نیازمندان جمع‌آوری می‌کنند.

 

وی افزود: در حال حاضر ۴۸ هزار خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردار هستند که از این جامعه هدف حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو، بیش از ۵ هزار سالمند و ۱۷ هزار خانوار زن سرپرست هستند.

 

مبشری در پایان خاطر نشان کرد: از همه خیران و نیکوکاران دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به خصوص هم اکنون در جشن نیکوکاری امسال یاریگر نیازمندان باشیم و شادی را در آستانه عید امسال میهمان‌ خانه‌های نیازمندان کنیم.

 

کد خبر 1256666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha