انتظار فرج زیباترین نعمت الهی به شیعیان است

حسنوند، گفت: انتظار فرج زیباترین نعمت الهی به شیعیان است که در کشاکش تاریخ و قرون پردرد، همواره با امید به ظهور منجی موعود برای احقاق حق، گسترش عدالت و مرهم گذاشتن بر آلام بی‌شمار آدمی به راه خود ادامه می‌دهند.

فریدون حسنوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: جویندگان حقیقت بی‌صبرانه در اقیانوس متلاطم زندگی، سفینه نجات را می‌طلبند تا با تنها ناخدای کشتیِ حق و عدالت به سرزمین خوشبختی‌ها قدم گذارند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، افزود: انتظار فرج زیباترین نعمت الهی به شیعیان است که در کشاکش تاریخ و قرون پردرد، همواره با امید به ظهور منجی موعود برای احقاق حق، گسترش عدالت و مرهم گذاشتن بر آلام بی‌شمار آدمی به راه خود ادامه می‌دهند.

 

وی اذعان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سایه رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله) از آرمان و نظامی که بیرق‌دار مستضعفان جهان و منتظران امام عصر است، محافظت کرده تا کشتی هدایت و بیرق عدالت را به دست منجی موعود بسپارد.

 

حسنوند، تصریح کرد: امروز حفاظت و حراست از نظام الهی جمهوری اسلامی و آرمان های بلند آن مهمترین مسئولیت ما در زمان غیبت است تا با تلاش و پشتکار سپاهی مقتدر در مقابل مستکبران و متجاوزان جهان برای امام عصر خود مهیا کنیم و سربازان گمنام امام زمان (عج) که این روز مبارک به نام آنها نامگذاری شده است مهمترین نقش را در این راه مقدس ایفا می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: نیمه شعبان المعظم، سالروز میلاد فرخنده و پربرکت یگانه منجی موعود است که بشریت ظهور او را به انتظار نشسته تا با آمدنش زمین از شمیم عطراگین و شامه نواز صلح و عدالت و آرامش معطر نموده و وعده‌های حتمی و تخلف ناپذیر حق برای اجرای عدالت در سرتاسر جهان را محقق گرداند.

 

کد خبر 1256687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha