مردم داری را ازسیره عملی شهدا بیاموزیم

اسدی لاریمی با تاکید براینکه مردم داری را باید از سیره عملی شهدا بیاموزیم، گفت: شهدا رفتند تا ما سربلند و استوار بمانیم و در باقی راه یاد شهدا را گرامی بداریم و برای رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران و به نقل از قرارگاه رسانه ای سردار شهید مدافع حرم حاج «رحیم کابلی»، سرهنگ علی اسدی لاریمی- مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر- با بیان اینکه ازابتدای آغاز اردوهای راهیان نور تا کنون افتخار خدمت به زائرین شهدا را دارد، اظهار کرد: خادمین شهدا با تمام وجود، علاقه و سلایق در این مکان حضور پیدا می‌کنند و اینجا محل تعالی آن‌ها خواهد بود و اشتیاق آن‌ها نسبت و این مکان قابل تکریم است.

 

وی افزود: راهیان نور عشق است و یاد و خاطره شهدا و بوی باروت را به یاد ما می‌آورد و امیدواریم خون شهدا را پایمال نکنیم.

 

این خادم شهدا با بیان اینکه شهدا را باید به دل بسپاریم و پیرو ولایت باشیم، ادامه داد: شهدا رفتند تا ما استوار و سربلند بمانیم و در باقی راه یاد شهدا را گرامی بداریم و برای رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

 

اسدی لاریمی با تاکید براینکه مردم داری را باید از سیره عملی شهدا بیاموزیم، بیان کرد: خادم الشهدا بودن کار دلی است و هر کس نمی‌تواند ورود پیدا کند اگر دل خدایی و الهی باشد خادم الشهدا می‌شود.

 

وی با اشاره به جمله شهید سلیمانی «ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم» گفت: شهادت برای ما ارج و قرب دارد و سرمنزل مقصود همه ما شهادت است و امیدواریم زندگی همه ما ختم به شهادت بشود.

 

مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با بیان اینکه در کربلا درس ادب و حجاب بوده است، اذعان کرد: زندگی ما حسینی و زینبی است و حجاب مصونیت است و باید به آن پایبند باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن نابودی جمهوری اسلامی است، اما مردم پشت ولایت هستند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دادند که سرباز سید علی هستند.

 

اسدی لاریمی گفت: جای شهیدان کابلی و بلباسی و همه شهدایی که برای دفاع از حرم رفتند خالی است و بار مسئولیت ما را سنگین کردند و ان شالله ما بتوانیم این بار مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانیم.

کد خبر 1256703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha