راهیان نور فرصتی طلایی برای خودسازی نسل نو  است

سردار رستمیان با بیان اینکه راهیان نور فرصتی طلایی برای خودسازی نسل نو بشمار می رود، افزود: راهیان نور و انس با شهدا انسان را برای حرکت در مسیر ولایت استوار تر و ثابت قدم تر می کند.

سردار حمیدرضا رستمیان -فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا- که در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک زائرین شهدا را همراهی می کند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن تحسین همت والای سپاه کربلا برای آماده سازی زیرساخت های اعزام دانش آموزان، دانشجویان و خانواده ها در رده محلات به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه ای از حماسه های بی نظیر شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان است که در جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند.

 

وی با بیان اینکه پرداختن به حماسه های رزمندگان دوران دفاع مقدس در چند کتاب نمی گنجد، افزود: حماسه عاشورا الگوی رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده است.

 

سردار رستمیان با بیان اینکه رزمندگان در جنگ تحمیلی با پیروی از سیره زینبی و حسینی کربلا های متعددی آفریدند، گفت:مردم شریف مازندران بیش از ۱۰هزار و ۴۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا یک وجب از خاک این کشور دست دشمن نیفتد.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی تمامی آزادی خواهان دنیا شده است، افزود: پیروزی های امروز در میدان دیپلماسی با الگوگیری از دفاع مقدس محقق می شود.

 

سردار رستمیان با بیان اینکه ملت قدرشناس ایران اسلامی برای تجدید بیعت با شهدا و الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور شرکت می کنند، گفت: امروز حضور کاروان های راهیان نور در رده های مختلف دانش آموزی، دانشجویی و محلات بیانگر این که ملت ایران اسلامی دل در گروه شهدا دارند.

 

وی با بیان اینکه راهیان نور فرصتی طلایی برای خودسازی نسل نو بشمار می رود، افزود: راهیان نور و انس با شهدا انسان را برای حرکت در مسیر ولایت استوار تر و ثابت قدم تر می کند.

کد خبر 1256707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha