بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی در نشست مجازی "نقض‌های فراسرزمینی حقوق بشر"

نشست مجازی نقض‌های فراسرزمینی حقوق بشر با هدف بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی با سخنرانی سفیر و نماینده دائم ایران در ژنو و با حضور عباسعلی کدخدایی و سه حقوقدان عراقی، لبنانی و الجزایری امروز در حاشیه نشست ٥٢ شورای حقوق بشر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست مجازی "نقض های فراسرزمینی حقوق بشر" با هدف بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی با سخنرانی و مدیریت سفیر و نماینده دائم ایران در ژنو و با حضور عباسعلی کدخدایی و سه حقوقدان عراقی، لبنانی و الجزایری امروز (پنجشنبه ۱۸ اسفند) برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، نشست مجازی "نقض های فراسرزمینی حقوق بشر" از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه به وقت ایران به مدت یک ساعت و نیم در حاشیه نشست ٥٢ شورای حقوق بشر برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا بود که با ظهور داعش در عراق و سوریه، با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت و نقش ویژه‌ای در نابودی حکومت داعش در مناطق اشغال شده داشت. این سردار شهید در سن ۶۳ سالگی به همراه همراهانش، در بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در کشور عراق و در یک عملیات تروریستی توسط آمریکا به شهادت رسید.

کد خبر 1256729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha