اعزام ۱۲۰ دانشجوی دختر دانشگاه های جهرم به اردوی راهیان نور

جهانگیر گفت: تعداد ۱۲۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه های جهرم به سفر چهار روزه اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محسن جهانگیر امروز پنجشنبه (۱۸ اسفند) در حاشیه اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور گفت: به همّت دفتر بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه‌های جهرم، ۱۲۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور، علوم پزشکی، دولتی و دانشگاه آزاد، طی سفری چهار روزه به مناطق عملیاتی دوران هشت سال حماسه و ایثار در استان خوزستان اعزام می شوند.

 

مسئول بسیج دانشجویی جهرم افزود: پس از ثبت نام راهیان نور که با برگزاری چهارمین کنگره ۲۸شهید دانشجوی شهرستان، توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها انجام شد، تعداد ۱۲۰ نفر از متقاضیان به همراه سه دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این اردوی معنوی تاکید بر ایجاد ظرفیتی موثر برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری در بین دانشجویان و ترویج روحیه جهاد، ولایتمداری و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان و دانشجو ها از طریق اجرای برنامه های متنوع رزق شهدایی،  مسابقات فرهنگی، اولین جشنواره تخصصی ره‌آورد سرزمین نور، بازدید از یادمانها و زیارتگاهها، یادواره شهدا و... توسط کمیته خادم الشهدای دانشجویی شهرستان جهرم خواهد بود.

 

به گفته جهانگیر، اجرای طرح پویش من و رفیق شهیدم به منظور امتداد راه شهیدان توسط دانشجویان یکی از مهمترین برنامه ها در طول این دوره از اردوی معرفتی زیارتی خواهد بود که برنامه ریزی شده است.

 

وی اظهار کرد: اعزام راهیان نور دانشجویی خواهران امروز چهارشنبه ۱۷اسفندماه ازجوار شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی جهرم انجام خواهد گرفت که شهدای گمنام در این دانشگاه از اولین زیارتگاه‌های این دانشجویان در ابتدای سفر است.

کد خبر 1256764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha