کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) افتتاح شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) در مسجد حضرت زینب (س) شهرک انقلاب جیرفت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) در مسجد حضرت زینب (س) شهرک انقلاب جیرفت آغاز به کار کرد.

 

 

 

بهرام مسلمی مهنی در این مراسم، گفت: کانون های فرهنگی هنری می توانند با برنامه ریزی و هم افزایی با امام جماعت و هیئت امنا، مساجد را پویا و فعال کنند.

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مساجد باید به سنگر فعالیت های فرهنگی تبدیل شوند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با هجوم فرهنگی نسل جوان ما را نشانه رفته است و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در خنثی سازی توطئه دشمنان نقش مهمی داشته باشند.

 

 

وی با تاکید بر این که کانون های فرهنگی هنری باید زمینه حضور بیشتر مردم به ویژه نسل جوان را به مساجد فراهم کنند، تصریح کرد: امروز در نهضت بازگشت به مساجد باید برنامه های جذاب برای نسل جوان ترتیب داد.

 

 

مسلمی مهنی ابراز کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در تربیت دینی نوجوان و جوان ما داشته باشند و برای تحقق این مهم باید برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد.

گفتنی است؛ جنوب کرمان ۵۰۸ کانون فرهنگی هنری مساجد دارد که از این تعداد قریب ۱۶۰ کانون فرهنگی هنری در شهرستان جیرفت فعالیت دارند.

کد خبر 1256784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha