شهروندان ایرلندی در مرکز اسلامی «دری» با سبک زندگی مسلمانان آشنا می شوند

انجمن اسلامی شمال غرب در شهر «دری» واقع در ایرلند شمالی در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه‌ای را برای آشنایی اعضای جامعه با سبک زندگی مسلمانان ترتیب داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «derryjournal»، انجمن اسلامی شمال غرب (NWIA) در شهر «دری» واقع در ایرلند شمالی در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه‌ای را برای آشنایی اعضای جامعه با سبک زندگی مسلمانان ترتیب داده است.

 

در این مراسم که برای روز 12 مارس (یکشنبه 21 اسفند) ترتیب داده شده است،همه اعضای جامعه دعوت شده اند تا به صرف چای و شیرینی یک بازدید رایگان از مرکز اسلامی «دری» داشته باشند.

 

این برنامه در سال های گذشته نیز برگزار شده و میزبان صدها نفر از شهروندان با هر پیشینه ای بوده است.

 

«سامح حسن» رئیس انجمن اسلامی شمال غرب ایرلند در این باره گفت: امیدواریم با روحیه دوستی و گفتگو اطلاعات جذاب و جالبی در مورد سبک زندگی مسلمانان به اعضای جامعه محلی بدهیم و تلاش کنیم تا درک آنها را از فرهنگ مسلمانان بالا ببریم.

 

وی افزود: ما پیش‌بینی می‌کنیم که مردم محلی از همه اقشار برای بازدید از این مرکز اسلامی و ملاقات با اعضای جامعه مسلمانان مشتاقانه اقدام کنند.

 

سامح گفت که مجموعه ای از فعالیت‌ها در این مراسم انجام خواهد شد و این فرصتی برای شهروندان خواهد بود تا در مورد دین اسلام بیاموزند.

 

به گفته او همچنین یک جلسه پرسش و پاسخ برای از بین بردن همه ابهاماتی که در اذهان در مورد دین اسلام یا سبک زندگی مسلمانان وجود دارد،برگزار خواهد شد.

 

رئیس انجمن اسلامی شمال غرب ایرلند همچنین گفت: ما می خواهیم یک نگرش باز را ترویج دهیم که می تواند سهم عمده ای در تقویت درک میان ادیانی و میان فرهنگی در جامعه محلی داشته باشد.

کد خبر 1256798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha