بنیاد شهید و امور ایثارگران دو رسالت ترویجی و خدماتی  دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران سیستان و بلوچستان با تشریح سیاست‌ها، برنامه ها و راهبردهای بنیاد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران دو رسالت ترویجی و خدماتی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،محمد ناظری-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان- در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به بیان اهداف تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و اظهار داشت:  مهمترین ماموریت بنیاد رسالت ترویجی و خدماتی است


 محمد ناظری ادامه داد: این نهاد مقدس علاوه بر آن که مروج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح کشور و جامعه است، وظیفه حمایتی و خدماتی برای جامعه هدف را در قالب ۱۰۵ نوع بسته حمایتی اعم از خدمات عمومی، فرهنگی، آموزشی، تعاون، بهداشت، درمان، حقوقی و غیره بر عهده است.

 

وی با تشریح سیاست‌ها، برنامه ها و راهبردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: با عمری بیش از ۴۰ سال، وارد عرصه جدیدی از ارائه خدمات مطلوب‌تر گردیده که با رویکردهای تحولی که ایجاد شده است، تلاش مضاعفی در حوزه ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت برنامه‌ریزی‌هایی انجام‌شده است.

 

مدیرکل بنیاد استان شهدا را گنجینه های نایاب این انقلاب دانست و افزود: بی تردید ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاور مردی‌ها و جان‌فشانی شهدا هستند و در آستانه فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، همه ما باید در برگزاری برنامه‌های این روز به نحوه احسن و شایسته، ایفای نقش کنیم.

 

ناظری گفت: بنیاد متولی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز شهداست و تمام سعی و تلاشش بر این است تا فضای شهر در این روز به نام و یاد شهدا عطرآگین شود.

کد خبر 1256806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha