تقویت شرکت های دانش بنیان گامی مهم برای افزایش تولید و اشتغالزایی است

مرتضوی گفت: تقویت شرکت های دانش بنیان ظرفیتی مهم برای تولیدات مختلف و از تاکیدات مهم رهبری است که گامی مهم برای افزایش تولید و اشتغالزایی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید صولت مرتضوی-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی- امروز پنجشنبه(۱۸اسفند) در بازدید از شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در ساری در نشست با مسئولان این شرکت اظهار کرد: امروزه تولید شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران به رشد قابل توجهی رسیده و باید افزایش تولیدات مبتنی بر محصولات دانش بنیان و توسعه صادرات در دستور کار قرار گیرد.

 

مرتضوی افزود: ایران اسلامی با دارا بودن جوانان دانشمند، خلاق و توانمند و نام آور امروزه قدرتی بزرگ در علم و دانش و فن آوری است و شرکت های دانش بنیان فراوانی در ایران اسلامی فعال است که نقش بسزایی در تولید دارند.

 

وی با اشاره به تاکیدات مهم رهبری بر لزوم استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در تولید محصولات مختلف، یادآور شد: از مزیت های محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان، افزایش تولید و بهره وری، اشتغالزایی بالا و کسب درآمد است‌.

 

مرتضوی گفت: ساخت دستگاه عمل جراحی کنترل از راه دور توسط دانشمندان ایرانی، که به تولید انبوه و صادرات رسیده توفیقی مهم و بزرگ در حوزه دانش بنیان است که به واسطه خلاقیت و توان جوانان و دانشمندان ایرانی انجام شده است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: استفاده و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان گامی مهم در افزایش تولید محصولات مختلف است و شرکت های دانش بنیان به توفیقات مناسبی دست یافته اند.

 

وی یادآور شد: افزایش ظرفیت تولید آنتی بیوتیک سازی ایران از برنامه های مهم است و تلاش داریم تا به یک هزار تن برسد و باید طرح توسعه ای تدوین و با تایید استاندار مازندران به وزارتخانه ارائه شود.

 

به گزارش شبستان، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بعدازظهر امروز پنجشنبه با استقبال سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و هیات همراه وارد مازندران شد و با حضور بر مزار شهید گمنام در استانداری مازندران و تجدید میثاق با این شهید خوشنام، در اولین روز سفر خود از شرکت آنتی بیوتیک سازی در ساری بازدید کرد.

کد خبر 1256820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha