کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن در کاشان برگزار شد

مسئول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کاشان از برگزاری کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن با حضور و تدریس استاد ابوالفضل بهرام پور صاحب تفسیر نسیم حیات در کاشان خبر داد.

سید عبدالرضا تولیت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن با حضور و تدریس استاد ابوالفضل بهرام پور صاحب تفسیر نسیم حیات در کاشان برگزار شد.

 

مسئول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: این کارگاه ویژه ائمه جماعات و مبلغین و اساتید قرآن شهرستان کاشان با حضور بیش از ۵۰ نفر و با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد به مدت ۱۲ ساعت در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

تولیت ادامه داد: دانش افزایی ائمه جماعات و مبلغان دینی در حوزه تدبر در قرآن و آموزش روش های بیان مفاهیم و تدبر در قرآن از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در دوره، گواهینامه معتبر از طرف اداره تبلیغات اسلامی دریافت خواهند نمود.

 

سید عبدالرضا تولیت افزود: از برکات حضور استاد بهرام پور در کاشان، سخنرانی در جمع نمازگزاران مسجد باب الحوایج در شام میلاد امام زمان(عج) پیرامون تفسیر آیات مهدویت در قرآن بود که با استقبال خوب مردم و نمازگزاران همراه شد.

 

 

کد خبر 1256846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha