۲۰۰ نفر در شهرستان انار مشغول حفظ قرآن کریم هستند

فرماندار انار با ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت‌های قرآنی گفت: در حال حاضر ۲۰۰ نفر مشغول حفظ قرآن کریم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انار؛ محسن صالحی، جمعه (۱۹ اسفند) در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره قرآن مدهامتان گفت: انار از سال ۹۶ این جشنواره را {در مرحله استانی} مستمر میزبانی می کند و دبیرخانه دائمی آن در شهرستان مستقر است‌.


 

فرماندار انار افزود: ستاد برگزاری جشنواره متشکل از فرمانداری، دفتر امام جمعه، شهرداری، اوقاف، سپاه، آستان مقدس امامزاده محمدصالح، کانون پرورش، دانشگاه آزاد، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد است.

 

 

وی گزارش داد: در این دوره از مسابقات ۴۳۰ نفر شرکت کردند و به دلیل ارتقای کیفی و محتوایی جشنواره رشته های قصه گویی و نقاشی هم اضافه شد که ۱۳۰ نفر در این بخش ها اثر ارسال کردند.

 

 

فرماندار انار با بیان اینکه انار ۱۲۰ نفر حافظ کل قرآن کریم دارد و ۲۰۰ نفر هم در حال حفظ هستند؛ گفت: هفت موسسه قرآن و عترت مجوزدار از ارشاد و ۲۷ کانون فرهنگی هنری داریم که برخی بسیار فعال و برخی نیازمند تمهیداتی برای فعال شدن هستند.

 

 

وی ادامه داد: ۱۵۰ نفر در انار بیمه فعالین قرآنی شدند و دنبال افزایش این آمار هستیم زیرا افرادی که در خط مقدم جبهه جنگ فرهنگی هستند باید از حیث بیمه خیال شان راحت باشد.

 

کد خبر 1256870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha