نیروهای اطلاعاتی با برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد جدی داشته باشند

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه دشمنان با ناامن کردن جامعه در فکر ضربه زدن به نظام مقدس ایران اسلامی هستند، گفت: نیروهای اطلاعاتی و نظامی با شناسایی عوامل این مسمومیت‌ها و بر هم زنندگان امنیت جامعه برخورد جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح - امام جمعه بخش کرگانرود تالش- در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش به جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و افزود: وقتی دشمنان نتیجه‌ای از اغتشاشات اخیر نتوانستند بگیرند به فکر فشار اقتصادی بر ملت افتادند و اخیرا نیز با ناامن کردن جامعه و مسمومیت دختران و دانش‌آموزان معصوم در فکر ضربه زدن به نظام مقدس ایران اسلامی هستند که قطعا ملت ایران با مقاومت خود پیروز این جنگ‌های ترکیبی دشمنان خواهند بود.

 

وی از نیروهای اطلاعاتی و نظامی و دولت انقلابی و خصوصا قوه قضایی خواستند که با شناسایی عوامل این مسمومیت‌ها و بر هم زنندگان امنیت جامعه برخورد جدی داشته باشند .

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش بر مدیریت بازار شب عید تاکید کرد و افزود: مسئولین شهرستانی بر بازار شب عید نظارت داشته تا عده‌ای سود جو به فکر فشار به قشر ضعیف جامعه و بدبین کردن مردم از نظام اسلامی در این روزهای پایان سال نباشند.

 

حجت‌الاسلام فلاح خطاب به مسئولین بخش و شهر لیسار گفت: شهرداری از سد معبرهای پایان سال در پیاده‌روهای شهر جلوگیری مند تا خللی در رفت و آمد مردم ایجاد نشود.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود با اشاره به هفته منابع طبیعی، اظهارکرد: از تمام عزیزانی که برای حفظ منابع طبیعی تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

 

وی به طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال در طول چهار سال اشاره کرد و از شرکت کنندگان در نماز خواستند که در این طرح ملی مشارکت داشته باشند و اقدام به کاشت نهال کنند.

 

حجت‌الاسلام فلاح با تاکید بر اینکه حتما نباید نهال میوه کاشته شود، ادامه داد: کشور ما برای توسعه اقتصادی و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه نیاز به چوب و درختان صنعتی نیز دارد که باید مردم همت کنند و درختان جنگلی نیز در این ایام کاشته شود .

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به ۲۲ اسفند رو شهدا اشاره کرد و افزود: با اولین قطره خونی که از شهید برزمین ریخته می‌شود تمام گناهان او بخشیده می‌شود.

 

حجت‌الاسلام فلاح از مردم انقلابی و مومن خواستند در این روزهای پایان سال به فکر نیازمندان جامعه باشند و به یاری آنان بشتابند.

کد خبر 1256903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha