تداوم نشاط اجتماعی از مهمترین نیازهای روز جامعه است

صفوی گفت: تداوم نشاط اجتماعی و برپایی موضوعات فرهنگی متنوع از مهمترین نیازهای روز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی-فرماندار رضوانشهر- صبح امروز(شنبه، 20اسفند) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن اشاره به موضوع مهم فرهنگ اظهار کرد: فرهنگ عمومی همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و توجه به این امر از آسیب های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

 

وی افزود: تداوم نشاط اجتماعی و برپایی موضوعات فرهنگی متنوع از مهمترین نیاز های روز جامعه است و باید تلاش کنیم تا برنامه های مطلوب و پرنشاط را در اعیاد و مناسبت های مربوطه ارائه دهیم.

 

فرماندار رضوانشهر گفت: در كنار فرهنگ عامه مفهوم فرهنگ عمومی هم وجود دارد یعنی فرهنگی كه مردم تقریبا در آن اشتراك داشته باشند و باید تلاش کنیم تا با تولید محتوا جایگاه شادی و نشاط اجتماعی در سطح جامعه حفظ کنیم.

 

 صفوی تصریح کرد: فرهنگ ایرانی اسلامی، پر از اتفاقاتی می باشد كه بهانه ای برای شادی كردن و همچنین پرداختن به تکالیف دینی که برگرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) است و در آستانه ماه مبارک رمضان باید خودمان را برای این ماه پر فیض آماده سازیم.

 

حجت‌الاسلام محمد مهدی نژاد-امام جمعه رضوانشهر- نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: طبق هماهنگی های بعمل آمده با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان، نصب سنگ قبر منقوش به تصاویر زنان و چاپ هرگونه اعلامیه مجالس ختم که حاوی عکس بانوان باشد ممنوع بوده و به هیچ فردی اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

 

وی همچنین خطاب به بانوان شاغل در بانک ها و دستگاه های دولتی متذکر شد: کاشتن ناخن امری خلاف شرع محسوب می شود و نسبت به رعایت حجاب اسلامی اهتمام جدی داشته باشند.

 

کد خبر 1256970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha