۲۰۰ جفت کفش نو بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان گفت: در آستانه سال نو با کمک خیرین و نیکوکاران شهرستان و مبالغی از سوی کمک های مردمی، ۲۰۰ جفت کفش بین دانش آموزان محروم و نیازمند توزیع شد.

محمد محمدزاده قانعی- مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: توزیع کفش ها هر ساله در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و سال نو با مشارکت مردم، خیرین و نیکوکاران انجام می شود و هزینه این تعداد، 500 میلیون ریال برآورد شده است.

 

وی با بیان اینکه خیرین همیشه کمک حال نیازمندان و محرومان هستند، خاطرنشان کرد: هدیه چادر نماز به پنج دانش آموز، کمک به مرکز معلولین ذهنی مهر،  پرداخت هزینه دارویی و هزینه  بیمارستان  تعدادی از نیازمندان، پرداخت هزینه نصب سه آبگرمکن و شیرآلات بهداشتی و غیره از جمله فعالیت‌های انجامی در نیمه شعبان به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج ) با رویکرد حمایت از نیازمندان و خرید یک عدد اجاق گاز برای یک خانواده نیازمند بوده است.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: همکاری در تهیه جهیزیه برای یک خانواده، تهیه بن نان مهربانی، پرداخت هزینه گفتار درمانی و فیزیوتراپی و آزمایشگاه و ....نیازمندان، پخت غذای گرم، توزیع بسته های گوشت گوسفندی و کمک‌ به پنج ایستگاه صلواتی (قند و چایی و لیوان کاغذی) و غیره از اهم دیگر برنامه های مسجد مسلم بن عقیل(ع) شهرستان در روز نیمه شعبان بود.

 

مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان تصریح کرد: مسجد مسلم ابن عقیل (ع) شیروان در طراز اسلامی و پیشرو در خدمات رسانی و کارآفرینی است.

 

 

کد خبر 1256975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha