استقبال مردم از پیاده راه ولی عصر(عج) یزد

همزمان با برگزاری پیاده راه ولی عصر (عج) در ایام نیمه شعبان، مردم از این طرح سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، همزمان با برگزاری پیاده راه ولی عصر (عج) در ایام نیمه شعبان، مردم از این طرح سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد استقبال کردند.

 

این برنامه با همکاری مساجد، کانون های مساجد، دستگاه های فرهنگی و پایگاه های بسیج محله امامشهر و خیابان حضرت ولی عصر (عج) یزد برگزار شد.

 

برپایی غرفه های مهدویت، دستاوردهای مساجد، نمایشگاه مهدویت و انتظار، عرضه محصولات فرهنگی از جمله برنامه های این پیاده راه بود که مردم شهر یزد این این برنامه ها استقبال خوبی داشتند.

 

همچنین در این پیاده رو برنامه های متعدد فرهنگی در قالب جشن بزرگ انتظار شامل اجرای سرود، اجرای تئاتر، بازی های رومیزی و…. تدارک دیده شده بود تا لحظات شاد و مفرحی را برای همشهریان رقم بزند.

 

حجت الاسلام مجتبی صداقت مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: این برنامه برای دومین سال پیاپی در بلوار حضرت ولی عصر (عج) یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: در این رویداد جشن بزرگی با حضور مردم اجرا می شود و در کنار ان نیز غرفه ها م محصولات فرهنگی ارائه می شود و مشاوره های خانواده نیز از جمله برنامه های دیگر این پیاده راه است.

 

لازم به ذکر است این پیاده راه به مدت سه روز و تا شب گذشته برگزار شد.

کد خبر 1257009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha