اجرایی شدن سیاست‌های مردمی سازی اعتماد مردم را جلب می‌کند

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به اجرای مردمی‌سازی کارها در راستای امیدآفرینی در جامعه گفت: اجرایی شدن سیاست‌ها و برنامه‌های مردمی سازی، اعتماد مردم را جلب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی – نماینده ولی فقیه دراستان سمنان- در دیدار با دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت اقدامات و برنامه های دیده شده در حوزه مردمی سازی را بسیار ارزشمند  دانست وگفت: باید در این حوزه از انجام اقدامات صوری پرهیز کنیم.

 

وی به کارگیری نیروهای پای کار، دغدغه‌مند و جهادی برای اجرای سیاست های مردمی سازی در سطح استان را ضروری عنوان کردوافزود: اجرایی شدن سیاست‌ها و برنامه‌های مردمی سازی، می‌تواند در راستای امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم مؤثر باشد.

 

سید احمد عبودتیان-دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت نیز در این نشست بیان کرد: به این نتیجه رسیدیم که حرکت‌های مشارکت مردم در امور اجتماعی و فرهنگی را هدایت و ساماندهی کنیم.

 

وی با بیان اینکه در دولت مردمی مقرر شد تا با ساز و کاری مشخص، از این ظرفیت در تمامی حوزه‌های کشور بهره‌گیری شود، افزود: در این راستا تسهیلگری در تقویت ارتباط بین ظرفیت‌های مردمی و دولت در دستور کار قرار گرفته و دستیار مردمی سازی در نهاد ریاست جمهوری و استانداری‌ها شکل گرفته است.

 

کد خبر 1257015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha