امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته به سئوالات حقوقی و مشاوره خانواده فراهم شد

مشاوره رایگان خانواده در سال آینده به عنوان خدمت جدیدی از مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به جامعه عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسن عبدلیان پور در حاشیه مراسم پایانی اولین گردهمایی تخصصی رؤسای هیئت مدیره سراسر کشور، رؤسا و دبیران کمیسیون های آموزشی مناطق هشت گانه کشور و همچنین دادیاران انتظامی به خبرنگاران گفت: مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در راستای فعالیت های پیش بینی شده و خدمت رسانی جهت تکریم مردم و ارباب رجوع کارهای بزرگی انجام داده است.

 

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نشست های علمی مناطق هشت گانه را در همین راستا خواند و افزود: کار بزرگی با سامانه 129 انجام می شود زیرا هر فرد ایرانی می تواند سئوالات حقوقی و تخصصی خود را مستقیم از کارشناسان و وکلا بپرسد.

 

وی با بیان اینکه تنها 9 استان به این سامانه مجهز نبود که آن هم راه اندازی شد؛ افزود: این سامانه از ابتدای سال آینده 24 ساعته خدمت رسانی می کند ضمن اینکه پاسخ به سئوالات کارشناسی و مشاوره خانواده نیز طراحی شده و کارشناسان پاسخگوی سئوالات مردم خواهند بود و مردم می توانند از خدمات مشاوره ای رایگان برخوردار شوند.

 

عبدلیان پور با افزودن این مطلب که تعداد 80 هزار نفر کارشناس رسمی و وکیل در کشور وجود دارد؛ گفت: 62 هیئت مدیریه استانی از وکلا و کارشناسان نیز در سراسر کشور فعالیت می کنند.

 

کد خبر 1257045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha