اجرای هجدهمين مرحله کمک‌های مومنانه کانون هاي فرهنگی و هنری

هجدهمين مرحله کمک‌های مومنانه کانون هاي فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالي، با توزيع هزارو ۲۰۰ بسته‌ نذري گوشت قرباني اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ رزمایش طرح قربانی ماه شعبان و به مناسبت اعیاد شعبانیه و سی امین سالگرد تاسیس کانون های مساجد در قالب هجدهمین  مرحله اجرای کمک مؤمنانه در خراسان شمالی، ار روز جمعه نوزدهم اسفندماه جاری آغاز شد.

 

هجدهمين مرحله کمک‌های مومنانه کانون هاي فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالي، شامل توزيع هزارو 200 بسته‌ گوشت اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها است که در اختیار خانواده های نیازمند و محروم قرار می گیرد.

 

بسته های نذری گوشت قربانی حاوی یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی است که با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون فرهنگی و هنری امام سجاد علیه السلام بجنورد، انجام می‌گیرد و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، توزیع می‌شود.

 

از مجموع بسته های نذری، 150بسته در شهرستان شیروان، راز و جرگلان 130 بسته، شهرستان های گرمه و جاجرم و فاروج هر کدام به تفکیک 100 بسته  و مانه سملقان نیز 120 بسته توزیع می شود.

 

گفتنی است؛ از ابتدای اجرای این طرح در سال 99 تا کنون بیش از 19هزار و 200 خانواده  از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شده اند.
 

کد خبر 1257064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha