توزیع ۲۰۰ قلم کالای ضروری بین مددجویان کمیته امداد آران و بیدگل

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل از توزیع ۲۰۰ قلم کالای ضروری بین مددجویان این کمیته در سال جاری خبر داد.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در طول سال جاری با همکاری خیرین و گروه های جهادی، اقلام ضروری بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توزیع  شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ قلم کالای ضروری از قبیل بخاری، آبگرمکن، یخچال، لباسشویی، جاروبرقی و غیره بین مددجویان توزیع شده و برای ادامه این حرکت ضروری، به کمک مردم به ویژه خیرین نیازمندیم.

 

شیخ استرکی ادامه داد: همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره) بیش از ۱۲۰ منزل مددجویی نیازمند تعمیرات را با کمک خیرین و گروه های جهادی و بسیج سازندگی بازسازی و تعمیر کرده است که اقدامی مهم برای نیازمندان و افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل بیان داشت: علاقه مندان جهت کمک به این امر خداپسندانه می توانند کمک های خود را به شماره کارت وجوهات امانی کمیته امداد : ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۷۰۸ واریز کنند.

 

امیرحسین شیخ استرکی ادامه داد: همچنین در سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل با پرداخت ۴۵ میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات اشتغال توانست شرایط اشتغال ۵۶۵ سرپرست خانوار و فرزندان خانواده های تحت پوشش و همچنین سرپرست خانواده های با دهک های پایین درآمدی را فراهم سازد و گوشه از مشکلات آن ها را رفع کند.

 

کد خبر 1257106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha