اجرای طرح آرامش بهاری در ۲ هزار بقعه متبرکه کشور/ زائرسراها و هتل‌ها برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شوند

حجت‌الاسلام نوروزپور گفت: در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان طرح آرامش بهاری در ۲ هزار بقعه متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور امروز (شنبه ۲۰ اسفند) در همایش هیئت امنا و مدیران مراکز افق اظهارکرد: هرساله در آستانه عید نوروز، سازمان اوقاف و امور خیریه طرح آرامش بهاری را در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امسال نیز طرح آرامش بهاری در ۲ هزار بقعه متبرکه سراسر کشور اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه آماده میزبانی از مسافران، زائران و مجاوران است، افزود: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه شروع می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه دارد. اوج این برنامه‌ها نیز در لحظات تحویل سال  است.

 

حجت‌الاسلام نوروزپور با اشاره به حضور جمع زیادی از هموطنان در لحظه تحویل سال در حرم مطهر رضوی و سایر امامزادگان و بقاع متبرکه، بیان کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله قرائت قرآن،  سخنرانی، دعا و مناجات‌خوانی و ... نیز پیش‌بینی شده است و تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های شاد و مفرحی برای خانواده‌ها تدارک ببینیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به فروکش کردن کرونا در کشور، زائرسراها و هتل‌ها نیز به ویژه در استان‌های مسافرپذیر و در مسیر مشهد مقدس، تجهیز و آماده پذیرایی از مسافران و زائران است.

 

کد خبر 1257111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha