ششمین نمایشگاه توانمندی های بانوان  شهرستان مهاباد به کار خود پایان داد

ششمین نمایشگاه توانمندی های بانوان در عرصه صنایع دستی و محصولات محلی و سنتی شهرستان مهاباد که به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزارشده بود، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  به مناسبت «۱۸ اسفندماه» سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و به همت بانوان مسجدی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان مهاباد با حضور ۶۰ غرفه به مدت ۱۰ روز که از  (10الی 19 اسفندماه) در حال برگزاری بود،  به کار خود پایان داد.

آرش شهابی،  رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد،  در آیین اختتامیه این نمایشگاه، خبر از تصویب ساخت مرکز دائمی نمایشگاه در استان را داد،  گفت: در صورت ادامه پیگیری ها توسط مسئولین راه و شهرسازی و ...، در آینده شاهد ساخت آن خواهیم بود.

محمد ارجمندی،  مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهاباد،  نیز با اشاره به پایان ششمین نمایشگاه در این حوزه در طی ۲سال و ۳ماه گذشته، از همگرایی خوب هنرمندان و غرفه داران شرکت کننده با مجموعه کانون فرهنگی و هنری ساجده به عنوان مسئول اجرائی نمایشگاه تشکر نمود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اقدام مجدانه شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد در تداوم همکاری و مشارکت در برپایی این نمایشگاه ها، گفت: اینجور نمایشگاه ها در سایر نقاط شهر، همزمان با اجرای برنامه های شادمانه محلات باید برپا شود.

ارجمندی افزود: انواع محصولات گلیم و قالی بافی،  انواع بافتنی، نمددوزی،  گلدوزی، سفال، زیورآلات، کار با چوب و گل شیشه‌ای در این نمایشگاه برای بازدید و فروش عموم به نمایش گذاشته شده بود.

وی ادامه داد: همچنین امسال برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز چند غرفه به این موضوع تعلق گرفته تا بتوانیم گامی مثبت در این راستا برداریم.

گفتنی است؛ ️در پایان برنامه، ضمن تقدیر از ۶۰ هنرمند شرکت کننده و غرفه دار نمایشگاه، چند برنامه فرهنگی نیز اجرا گردید.

کد خبر 1257141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha