شهدا به همه آموختند که در مسیر عزت و شرف باید مردانه ایستاد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پیامی به مناسبت روز شهدا گفت: شهدا به همه آموختند که در مسیر عزت و شرف باید مردانه ایستاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ در متن پیام حجت الاسلام والمسلین رضا نوری - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی- به مناسبت روز شهدا آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ آل عمران-169

 

سلام و درود خدا بر اراوح طیبه و آسمانی شهدای عزیزی که جان خود را در طریق الی‌الله تقدیم کرده و به فرموده پیر و مرشدشان در قهقهه مستانه خود عند ربهم یزقون گشتند.

 

در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی بیست و دوم اسفندماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی است؛ نهادی که باید بعد از گذشت دوران دفاع مقدس علاوه بر خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان مروج گفتمان جهاد و شهادت تداوم بخش این فرهنگ غنی و انسان‌ساز باشد.

 

شهدای عزیز این مشعل‌های پرفروغ هدایت، مرزهای مادی و دنیوی را در نوردیدند و با پا گذاشتن بر روی تمام علایق و خواسته‌های خود به فرموده رهبر فرزانه انقلاب «شرافت، عزت، انسانیت و ایثار را به عصر پرتلاتم بشری هدیه کردند» و به همه آموختند که در مسیر عزت و شرف باید مردانه ایستاد و تا پای جان از اصول اعتقادی خود دفاع کرد.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، روز شهید را به پیشگاه خانواده‌های معظم شهدا و نیز کارکنان خدوم و پرتلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تمام کسانی که با احساس تکلیف در راستای رفع دغدغه جامعه ایثارگری و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند تبریک عرض نموده و دوام توفیق ایشان را از درگاه حضرت احدیت مسالت می نمایم.

کد خبر 1257216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha